Konerekisteri

Nuffield mallit

Leyland Mallit

Tietopankki

Nuffield-Leyland Club Finland Ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidettiin 27.03.2010 Nurmon traktorimuseolla.
Paikalle oli saapunut kolmisenkymmentä kerhon jäsentä ympäri Suomen, kauimmat yli neljänsadan kilometrin päästä.

Tämä vain kertoo, että harrastus otetaan tosissaan ja matkaan lähdetään silti, kuka yksin, kuka kimppakyydein.
Mennyt vuosi todettiin hyvin onnistuneeksi, jäsenistö kasvoi yli odotusten sekä esilläolo tapahtumissa ympäri Suomen
ylitti uutiskynnyksen monin paikoin ja kerho sai osakseen kiitoksia ja kehuja osallistumisestaan.
Tämän eteen on kerhon johto sekä lukuisat talkoolaiset tehneet suuren työmäärän.
Tulevalle vuodelle ei rimaa lasketa vaan suunnan odotetaan olevan yhäkin ylöspäin.
Kerhon puheenjohtajaksi valittiin jo kolmannen kerran Joonas Potkonen ja hän sai rinnalleen osaavan hallituksen.

Vuosikokouksessa kerho palkitsi Vuoden Nuffistiksi valitsemansa Petri Hangaksen.
Tunnustus annettiin Petrille vahvasta osaamisestaan ja kovasta työstä nettisivujen ylläpitäjänä.

Lisäksi kerhon puheenjohtaja Joonas Potkonen ojensi kerhon tunnusviirin Traktorimuseon omistajalle
Matti Jaskarille tunnustuksena hänen tekemästään työstä taltioida ja kunnostaa vanhoja traktoreita
ja säilyttää tämä arvokas tieto ja taito jälkipolville.

Nyt vain suunta yhäkin eteenpäin ja kohti uusia seikkailuja, odotettavissa on mielenkiintoinen toimintavuosi !!